Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Može li Putin da opstane?

Komentari (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 31 jul 2014 12:16
Drinko Končarević
Ovo mi liči na vreme pred kraj bombardovanja Srbije. Zamislite NATO nema potencijala da se vojno suprotstavi Rusiji? Ovim je Rusija stavljena u poziciju napadača. Nešto što orlušine NATO-a priželjkuju. Zato Putin i Rusija moraju da izdrže još malo. Evropa nema ekonomske snage da izdrži sankcije koje je nametnula Rusiji.
Preporuke:
186
8
2 četvrtak, 31 jul 2014 12:16
Ioann Dubinjin
Zapadni stratezi hladnog rata su majstorski zamutili i začinili ukrajinsku čorbu. Putin nije mogao a da u nju ne upadne, i umesto da se u ovoj fazi zadovolji samo Krimom, a Novorosiju ostavi za kasnije, zaleteo se – i sada je tamo u živom blatu. Kako će sve da se svrši sam Bog zna – ali jedno je sigurno na duže staze: ne preterano povoljno po Putina i njegovo okruženje. Jer – Putin sada zbog unutrašnjepolitičke situacije u samoj Rusiji jednostavno ne sme da popušta i dalje se povlači, a nema snage da preseče “Novorosijski Čvor“. Našao se sada tačno tamo gde su zapadni protivnici želeli da ga smeste...
Preporuke:
49
166
3 četvrtak, 31 jul 2014 12:18
KK
Samo je jedan put, momentalna intervencija , sedam dana haosa i rata i podela ukrajine. Sve ostalo ispostavice se kao gubitnicka varijanta. U prvoj varijanti jedan deo sveta ostace uz Rusiju. U drugoj ako se povuku iz Ukrajine niko vise nece ni pogledati u njih. Putinu je sad potrebna strasna demonstracija sile koja ce oladiti zapad.
Preporuke:
163
12
4 četvrtak, 31 jul 2014 12:29
markoR
Kakva gomila gluposti..sto ne znaci da nece tako da ispadne, Holivud ima strasne rezisere. Scenario isti,ali pitanje je kakvog kalibra je glumac koga stavljas u svoj film. Mozda je njegov talenat veci od tvog, pa ispadne da si ti u njegovom filmu. Onom stvarnom, zivotnom.
Preporuke:
118
5
5 četvrtak, 31 jul 2014 12:33
Pravdoljub
Nakon citanja ovog clanka jasno je da Stratforove "analize"
predstavljaju samo drugaciji oblik jedne iste propagande.

Te "analize" su namenjene onim slojevima stanovnistva
koji bi hteli "nesto vise od CNNa".
Preporuke:
215
6
6 četvrtak, 31 jul 2014 12:50
gavrilo
Ovaj čovjek je potpuno lud, on ne vidi šumu od jednog drveta!No, Zapad ne bi bio to što jeste da njime upravljaju racionalonorrmalni ljudi!Samo je ZAPAD u pravu i ima pravo na ISTINU sve ostalo je varvarizam, primitivizam i zaostalost!Bože uradi da prorade ruske atomske glave jer ovakav svijet nikome nije potreban!
Preporuke:
129
13
7 četvrtak, 31 jul 2014 13:21
Goran
Dubina zabluda anglosaksonskocionističkih vladara i analitičara je grandiozna. No, to je dobro, jer to znači žešći pad na dno...
Preporuke:
134
6
8 četvrtak, 31 jul 2014 13:24
Dušan
Kvazi analitičar, a u stvari rafinirani propagandista. Ponavlja zapadne stereotipe i oblači ih u malo mekše, suptilnije formulacije. Jednom rečju, tip kojeg ne treba uzimati sasvim ozbiljno u obzir. Što ne uzme da tako analizira Obamu (sa Bušom zajedno), pa da uporedi rezultate, ekonomske, na primer. Ispostavilo bi se da je mnogo gori Obamin rezime u Americi nego Putinov u Rusiji.Potrošiće se takve analize kad im prođe vreme...
Preporuke:
167
9
9 četvrtak, 31 jul 2014 13:29
Puki
Još jedna zapadna "objektivna" budaletina pokušava da se sistemom "lepo-ružno" obračuna sa protivnikom.... Kao i svi članci koji dolaze sa zapada i ovaj je namenjen onima koji ne koriste "male, sive ćelije" kako bi to rekao Poaro. A takvih je u zapadnom svetu 99,9%. Njih više interesuje koje su boje gaćice neke starletice-lujke, da se nažderu hamburgera i koka kole i gledaju na CNN kako se ubijaju ljudi po Palestini, Srbiji,Ukrajini, Iraku, Avganistanu. Isto to,ubistva ljudi, vole da gledaju i nobelovac Obama i njegovi saradnici. Bolesno! " Hruščov je tada bio ponižen u kubanskoj krizi s projektilima."Pa neće biti baš tako Fridmane!Rusi jesu odustali od postavljanja raketa na Kubi.Ali Fridmane, i SAD su odustale od postavljanja modernih raketa u Turskoj i pristali su da ne diraju Kastra.I posle 50 godine,Kastro na vlasti! Pa koje onda tu "ponižen"? Kenedi ili Hruščov? Kenedi naravno, i to mu Jenki nisu oprostili. Ukokali su ga. Rusi su samo smenili Hruščova.
Preporuke:
147
9
10 četvrtak, 31 jul 2014 13:58
Jordan
Ostali čitaoci su već dovoljno jasno prozreli ovaj članak Strafora kao malo suptilniju propagandu. Veoma je uočljiva zapadna arogancija, pogled na svet kroz crno bele naočare mi-dobri momci, ostali-loši momci. Oni ne mogu da prihvate da postoje narodi na planeti kojima nije do zapadnih "vrednosti", koji što više vrlo rado želeli da ih tzv zapad jednom ostavi na miru, pa da se posvete svojoj privredi, kulturi, blagostanju. Sve taj Fridman, kao i ostali propagandisti, voli da gleda kroz moć. U osnovi zapadnjački ideolozi i propagandisti se najviše nerviraju kad im se drugi narodi ne dive, kad ne haju za njihove nakaradne svetoglede, a najviše kad ih se ne boje.
Preporuke:
119
6
11 četvrtak, 31 jul 2014 14:28
teletabis
Velika ekonomska kriza koja drma celo čovečanstvo je sve izraženija. SAD su u najvećoj recesiji i iz takvih recesija se obično izlazi velikim ratom.

E sad, zapadni analitičari smatraju malte ne to normalnim, samo nikada nisu objasnili kako bi ista situacija uticala na Rusiju, Kinu, Indiju,... Na žalost Veliki rat ne može da se vodi sa Srbijom, Makedonijom, Albanijom,..., za to treba veliki igrač i od koga možeš nešto da otmeš (recimo velika prirodna bogatstva). Jer ratovi nikad od postanka sveta se nisu vodili radi ratovanja već radi otimačine. A povodi za rat mogugu da budu bilo kakvi ekscesi - recimo obaranje aviona.

Svi su nebitni osim njih, tako treba razumeti i ovo naklapanje.
Preporuke:
90
2
12 četvrtak, 31 jul 2014 14:31
thinking maize
Povratak kremljologije!? Samo bih PODSETIO cenjene sa-komentatore da ondašnji kremljolozi NISU PREDVIDELI ni raspad Sovjetskog Saveza, a ovaj Fridman (sic!) bi da predviđa Putinov pad... U svakom slučaju ZNAČAJNO je da oni RAT protiv Rusije SA ILI BEZ Putina gledaju na DUGE STAZE, kao i da se NE USUĐUJU da predvide BUDUĆI Putinov potez!? Uzgred, vrlo je zanimljivo što je Fridman U POTPUNOSTI PREĆUTAO OSNIVANjE RAZVOJNE BANKE BRICS-a i kinesko-ruski energetski sporazum!? Sve u svemu, mada je ovo "naučno-popularni tekst" iz spin-geostrategije, ipak odražava neke ZNAČAJNE NIJANSE, koje odslikavaju NESPOKOJSTVO Imperije!?
Preporuke:
104
7
13 četvrtak, 31 jul 2014 14:34
DUŠAN
NE,tekst nije ni budalast, a još manje naivan. To je slika i prilika tobože objektivne i nezavisne analize američkih školovanih činovnika da svetu podastiru navodnu istinu o opštoj situaciji. Zbog toga postoje vekovima i preko ekspozitura na svim stranama, dakako i u našim redovima, pripremaju buduće vojne akcije svojih nalogodavaca. Pomenuti članak jeste "babi se snilo što joj bilo milo", ali je jasna pozadina - učiniće sve SAD da ukloni velikog igrača Putina i time vrati sopstveno gospodstvo na planeti. Neće ratovati sa RF, ali će svim silama raditi da je iscrpi i stvori veliko nezadovoljstvo. I sa insajderima računa, a njih je među Slovenima uvek dovoljno.Iskreno verujem i nadam se da Vladimir neće i ne sme popustiti.I nasesti u veoma providnoj zapadnoj nameštaljci. Bez obzira na to što nije lako izdržati bezočnu grmljavinu.
Preporuke:
102
0
14 četvrtak, 31 jul 2014 14:35
Goran J
Da, svi zapadni analitičari imaju spremnu analizu "ukoliko su prorusi srušili MH17 Putin je u velikom problemu" ali niko ne analizira drugu opciju. Zašto ? Pa zato što ta druga opcija više nije bitna, sav posao NATO-u završava rečenica "ako je Putin odgovoran ..." jer je zapadno javno mnjenje već "obrađeno". Cilj NATO jeste ovladavanje Ukrajinom. Proces kojim se dolazi do tog cilja je konstantna proizvodnja krize u Ukrajini. Za to je potrebna podrška javnosti (pre svega u EU jer je američka javnost jednoumna). Putin nema mnogo izbora - okupacija Ukrajne bi za Rusiju bila ekonomska smrt. Mora da nastavi da podgreva sukob u istočnoj Ukrajini pošto nakon pada Donjecka i Luganska Kijev će se (po savetu "prijatelja")okrenuti Krimu a to će već značiti otovreni rat Ukrajine i Rusije. Zato je Rusiji jedina nada ekonomsko i moralno iscrpljivanje Ukrajine što bi sa nailaskom zime trebalo da odloži priču oko Krima za 2015., a do tad dosta stvari može da se promeni.
Preporuke:
85
3
15 četvrtak, 31 jul 2014 14:37
Veritas Triumphus
Je l ovo pisao CNN, sve da je istina o stanju u rusiji, sta bi to vredelo putinu da slusa zapad, ispada iz ovoga da je rusija onoliko mocna koliko zapad dozvoljava, znaci, kad se god zapadu prohte mogu da ekonomski uniste rusiju...ne znam bas da je to moguce....ukrajina je odmah do rusije, daleko od zapada, ovo sve sto je ovaj u clanku rekao moze upravo da se primeni na zapad...videcemo kako ce sankcije da deluju, ne mislim da ce biti i malo prijatne, ali nece biti lako ni zapadu ako rusi zavrnu slavinu....ili ako "slucajno" gasovod u ukrajini odleti u vazduh, zapadu nije u cilju ukrajina, njima treba istocni deo ukrajine, tu ej zemlja, tu je sve....mislim da su se englezi i ameri malo preracunali a vremena bas i nemaju....videcemo sta ce da rade ukrajinci od novmbra...vec sad nemaju toplu vodu...
Preporuke:
60
1
16 četvrtak, 31 jul 2014 14:42
DR POLITICKIH NAUKA
ovo pise dordg fridman,za stratfor(agencija blizu cie)tako da i pored fakti sto iznosi,FRIDMANOVO TUMACENJE,JE MESAVINA FAKTI I NJEGOVIH ZELJA!!! nije istina da je putin uzeo vlast na racun kosova(kosovo se desilo ranije),nego na racun cecenije i katastrofalne jelcinove ekonomije!!!pored svega se nemoze izbeci fakt da je putin pocetkom ukrajinske krize pogresio,(kriza koja se je odlucnom putinovom intervencijom mogla spreciti odmah,sad je prerasla u veliku internacionalnu krizu,po meni nepotrebno..kakva ce kriza biti ako putin ovako nastavi,koji ce krajni rezultat biti,nezanam,ali plasi me)ZASTO PUTIN NIJE INTERVENIRAO NA VREME,I ZASTO I DAN DANAS NE INTERVENISE ZA MENE JE NERESIVA ZAGONETKA!!ZASTO JE PUTIN TAKO ODLUCNO REAGOVAO U GRUZIJI A SUPROTNO U UKRAJNI VRLO JE CUDNO!!ZASTO NE PREDUZIMA PRAVE KONKRETNE PROTIV POTEZE,NESHVATLJIVO!!STA CEKA,SAD KADA SE VIDI DA NEMOZE DA ODVOJI NEMACKU I DA SPRECI SANKCIJE I STA CE OVO KOSTATI BOG ZNA????
Preporuke:
47
11
17 četvrtak, 31 jul 2014 14:59
Jordan
koristili su bilo kakav ekonomski uticaj koji im je bio na raspolaganju da preoblikuju svoj odnos sa Ukrajinom. Ukoliko oni ne mogu da kontrolišu Ukrajinu onda nisu želeli da njom upravljaju Sjedinjene Države i Evropa


Dakle nije čudno zašto SAD žele da upravljaju Ukrajinom, oni koju su na drugoj strani planete. Po Fridmanu Putin je grešnik zato što Rusija nalazi interes za stanje u Ukrajini, u kojoj živi oko 8 miliona Rusa, gde svi građani razumeju Ruski, a polovina ga aktivno koristi, gde je počela istorija Kijevske Rusije, u kojoj je sva industrija i privreda po istim standardima sa Rusijom, nasleđenim iz sovjetskih vremena.
Preporuke:
60
0
18 četvrtak, 31 jul 2014 15:05
Ne klepeći nanulama
Kod mene ovaj tekst izaziva gađenje, kad im je ovakav " stručnjak" za Rusiju , kakvo je tek javno mnjenje.Sve projekcije , vizije su konstruisane na dobrom ujki... i zlom bačuški.Neće to biti kako Amerikanci sanjaju, pre svege Rusija može mrcvariti Ukrainu u nedogled, pa neka " bogati" Amerikanci finansiraju Ukrainu.Naravno da Rusija neće zauzimati teritoriju i izdržavati 10 miliona ljudi , tu čast... su prepustili " bogatim, humanim, demokratskim... Amerikancima.
Analize ovog kvazi stručnjaka su pozajmljene iz starih stripova.Imam prijatelje u Rusiji, mogu Vam reči iz prve ruke, Rusi jedinstveno kažu, nismo mi američki crnci, bolje umreti nego biti američko đubre.
Preporuke:
79
4
19 četvrtak, 31 jul 2014 15:06
Relja
@Ioann Dubinjin - Lepo receno

Tesko da sta moze da se dopuni. Moje misljenje je da ce se situacija razvijati u pravcu relativno brzog sloma ustanika u Donbasu, a nakon toga neka utesna autonomija u smislu Ruski jezik itd... Na duze staze, totalna derusifikacija Ukrajine. U prakticnom smislu, Ukrajinu ceka vojna neutralnost(videcemo kako i do kada), ekonomsko cerupanje od strane zapadnih lesinara, duznicko ropstvo,... sve ono sto se i nama desava. Rusija, verovatno kao i do sad: preti, prodaji gas i naftu, ispali nesto u nebo i cuti di si, dobro ti je i ovako. Iskreno, mislim da je ovo i najbolje jer Rusija nema sanse da se odrzi na povrsini na duze staze jer prosto nema razvijen odrziv ekonomski sistem ni saveznike koji su deo takvog sistema. Vojni pohod na Ukrajinu bi doneo Pirovu pobedu, dugotrajno izolovanu zemlju, a velika beda + nuklearno oruzje nije bas pozeljna kombinacija.

Pozdrav
Preporuke:
22
62
20 četvrtak, 31 jul 2014 15:30
Stanić Milan
Mora se znati da Zapad već 100 godina intezivno observira SSSR - Rusiju i predočena analiza stanja nije ni malo naivna.Ovih dana imao sam priliku da na jednoj inostranoj televiziji gledam uspon Putina,koji je od pukovnika KGB-a veštim manevrom došao do mesta predsednika Vlade, a zatim i predsednika Rusije.Naime, radilo se o sprezi visoke vojničke i policijske nomenklature sa političkom oligarhijom koja je izvršila neviđenu pljačku Rusije.Centralna figura u njegovom usponu je Ivanov nekadašnji Putinov kolega-intimus i bivši ministar odbrane,čovek izuzetne kulture i obrazovanja koji je uspeo usporiti Bušovu administraciju u agresivnim planovima na Rusiju veštim diplomatskim manevrima,formalno podržavajući ili držeći po strani Rusiju od Buševih vojnički eksurzija širom sveta.U postojećoj ukrajinskoj krizi Putin se pokazao kao totalno nesposoban vojnik i državnik izazivajući veliku patnju rusofilnom ukrajinskom stanovništvu,čiji je ishod teško sagledati.
Preporuke:
21
54
21 četvrtak, 31 jul 2014 15:35
Mizerno, ali po Protokolu
Po običaju spletkarenje i podmetanje, sa dosta uvreda i neistina, naročito u drugom delu gde pokušava da špekuliše i podbada po principu "da ga ja ojadim što više, to je moj zadatak u mojoj mržnji Rusije i Rusa". Ni reči o genocidu nad Rusima u Ukrajini koji njegovi sunarodnici (obe vrste) tamo vrše nad civilima, ženama i decom.Tipično za tu sortu, "novinara", arogantno, lažno, beskrupulozno i jeftino stvaranje rasne mržnje pre svega u USA, a i mnogo šire za budući profit i "izabranu" poziciju svake vrste lukavih spletkaroša i lihvara kojima "običan" čovek ne znači ništa do materijal za eksploataciju.
Preporuke:
51
4
22 četvrtak, 31 jul 2014 15:54
Srbin
ŽIVEO STALjIN.
ŽIVEO PUTIN.
ŽIVEO SVAKI RUSKI VOJSKOVOĐA KOJO JE BRANIO RUSE I RUSIJU OD ZAPADNOG NACIFAŠIZMA.
NAJGORI JE NACIFAŠIZAM KOJEG PREDVODE AMERIČKE ZVERI.
Preporuke:
63
13
23 četvrtak, 31 jul 2014 16:06
Vlada Kanada
Mogu samo da zamislim šta bi Fridman pisao o Staljinu i Crvenoj Armiji od jula do oktobra 1941. godine da je kojim slučajem tada bio živ i postojao njegov Stratfor.
Preporuke:
63
4
24 četvrtak, 31 jul 2014 16:09
ipak...
je ovo ozbiljan članak, koji donosi iz drugog plana strahove USA da ć Putinov naslednik u svakom slučaju biti veći patriota i tvrdji zagovornik zaštite nacionalnih interesa. Naravno ova varijanta je pogotovo izgledna u svetlu budućeg sloma Novorusije i okretanja Rusije ka zemljama BRIKS-a i ostatku sveta, kada strategija štapa i šargarepe više neće biti moguća. Rusiju neće biti moguće uslovljavati jer će prosto njen krvotok biti daleko od Evrope i USA. Osvajanje Ukrajine je uvertira u zatvaranje ventila i kraj proevropske Putinove elite u Kremlju. USA i Stratfor to veoma dobro znaju.
Preporuke:
37
5
25 četvrtak, 31 jul 2014 16:10
Posmatrač
Prilično vešt i suptilan spin ali ipak samo spin. Ako je ovo najbolje što SAD mogu (a verovatno jeste jer Stratfor je esencija njihove obaveštajne misli) Putin nema mnogo razloga da se sekira. Očigledno ne mogu da provale strategiju Rusije jer su im sve pretpostavke ponašanja Putina pale u vodu i kompletna strategija SAD je razbijena. Umesto da rade po planu (kako su navikli) moraju stalno da pribegavaju improvizacijama a zna se da to dovodi do grešaka. U suštini majstori nikada dva puta ne koriste istu strategiju a Rusi to znaju. U ovim analizama je od rečenog često važnije šta nije rečeno jer je tu suština njihovih strahova i procenjenih (njihovih) slabosti. To Rusi znaju pa ne sumnjam da su potpuno pravilno pročitali ovo pisanije i popunili praznine koje nedostaju a dodatno verifikovali ono što već znaju.
U suštini ovo pisanije je da se Rusi navuku da se izlanu šta planiraju da bi im se pariralo jer je upadljivo da oni koji treba da znaju sledeći potez samo škrto komentarišu.
Preporuke:
65
2
26 četvrtak, 31 jul 2014 16:15
Peter RV
Ovaj je nostalgican za onim pijanim Jelcinom, kad su njegovi sunarodnici, Hodorkovski, Brezinski i Gusinski, harali i palili ruskom ekonomijom.Covjek prizeljkuje moskovski 5 Oktobar i izsinuise nekog ruskog Kostunicu i Djindjica koji bi mogli da budu prihvatljivi za uvodjenje 'demokratije' u Rusiji.Ali-za ovo treba bombardovat Rusiju, za mnogo duze nego 78 dana.
Preporuke:
57
4
27 četvrtak, 31 jul 2014 16:18
MR
Ja ne znam kakav će biti ishod događaja u Ukrajini. Imam neke pretpostavke, ali to su samo pretpostavke sa moje strane. Samo jedno znam potsigurno, znam koje su želje ovamo na Zapadu kad se radi o Putinu i Rusiji. Setimo se da je još ranije bio pokušaj da se on svrgne nekom narandžastom revolucijom. U Rusiju su stizale pare i organizovane masovne demonstracije sa tim ciljem. Kampanja demonizacije je još tad pokrenuta ovamo na Zapadu. Kad to nije uspelo, prišlo se drugom vidu istih pokušaja. Udarili su na mek trbuh Rusije Ukrajinu. Sakcije imaju samo jedan cilj: da nateraju Putina u ćoše, tj. da se on preda. A i za to postoji već oprobani scenario. A to je primer sa Ćaučeskom u Rumuniji i Slobodanom u Srbiji. Pad civilnog aviona je čist propagandni trik. Ako Zapad uspe u Ukrajini, to bi bio potpuni poraz Rusije. Sankcije ne bi prestale sve dok Rusi ne bi vratili Krim. A onda bi se išlo dalje na potpunu potčinjenost Rusije. Otuda ne treba nikog da ćudi ovakav članak. Sve same puste želje.
Preporuke:
59
4
28 četvrtak, 31 jul 2014 16:42
čekajući obrt
Putin nije predvideo sled događaja i nije pravovremeno reagovao tako da mu se ovo sa Ukrajinom može pripisati kao veliki poraz, to što ne priznaje i ne pomaže stvaranje Novorosije je velika greška, to što nema odlučniji stav prema histeričnom vređanju i pritiscima Zapada je njegova slabost IPAK stvari se mogu preokrenuti ako se otrgne iz ralja tajkunskog i proukrajinskog lobija u sopstvenoj zemlji! Potrebno je da se osloni na narodnu volju, mudrost izbora i da učini konkretan korak i preuzme aktivniju ulogu. Može i da tera po svome ali je to već dovelo do slabosti, greške, poraza - u očekivanju smo kopernikanskog obrta - narod uz Putina, Putin iz narod!
Preporuke:
31
9
29 četvrtak, 31 jul 2014 18:26
Miloš Kikić
"Ali njegov zenit je nastupio tokom sirijskog rata, kada je Obamina administracija pretila vazdušnim udarima nakon što je Damask koristio hemijsko oružje [1]. Rusi su se agresivno usprotivili Obaminom potezu, predlažući umesto vazdušnih udara proces pregovora. Rusi su izašli iz krize odlučni i sposobni, Sjedinjene Države neodlučne i slabe. Ruska moć je bila u usponu i uprkos ekonomiji koja slabi, ovo je ojačalo Putinovu poziciju."

"... a to znači da će sposobnost Moskve da podeli Evropljane od Amerikanaca nestati. Putin onda umesto odlučnog sofisticiranog državnika, koji nemilosrdno koristi silu, postaje opasni nekompetentni državnik koji podržava beznadežnu pobunu sa potpuno neodgovarajućim naoružanjem."

I oni kojima se Fridmanova analiza ne dopada moraju priznati da se gornja dva Fridmanova stava čine sasvim ispravnim i da je u tome suština stvari.
Preporuke:
11
35
30 četvrtak, 31 jul 2014 18:30
Konobar
Putin je državnik. Rusija je DRŽAVA. Zlikovci zapada uništavaju države, konopcem vešaju državnike ili ih kao pseto ubijaju gde stgnu...Gadafi, Sadam,Čaušesku, Slobodan Milošević...Putin je zlikovcima na nišanu.Providni su zlikovci - hteli su Putina da uvuku pošto poto u rat sa Ukrajinom a onda da sceniraju VUKOVAR, Markale,Račak i ko zna šta još sve dok Putina ne izmrcvare do mere da sam ode u Hag...Putin i narod Rusije su razumni i Putin nije naseo...Dogodine parada u Berlinu,Kninu i Prizrenu.
Preporuke:
59
5
31 četvrtak, 31 jul 2014 19:34
Velizar M.
Dosta komentatora je već napisalo sve što treba, nema šta da se doda. Nego, nešto mi danas lutaju misli, pade mi na pamet jedna varijanta. Jeste nemoguća ali sam se lepo nasmejao pa da podelim sa vama:
Elem, probajte da zamislite izraze lica zapadnjaka da odjednom čuju vest da je Putin dao ostavku i da je na njegovo mesto došao Rogozin ili Šojgu. Kakva bi to prpa bila.
Preporuke:
45
3
32 četvrtak, 31 jul 2014 20:09
pitanje
Ovakvi članci već na prvi pogled obiluju netačnostima, kao što je ona kojom se pokušava insinuirati ruska krivica za obaranje malezijskog aviona, iako je sad već u potpunosti dokazano ta su to učinili ukrajinski lovci po izričitom nalogu judeo-anglosaksonskih bandita. O tome se inače može čitati u celom tucetu tekstova na Global Research-u.
Preporuke:
37
3
33 četvrtak, 31 jul 2014 20:27
Relja
@Velizar M.

Tuzno bi bilo ako bi te dvorske lude vladale Rusijom. Po meni su oni obicni populisti, a putinu odgovaraju takvi. Jedan od vecih problema Rusije je upravo tamosnji sitem izbora vlasti. Potpuno se slazem da to treba zatvoren sistem gde se naredna generacija pazljivo kali kao u svim ozbiljnim zemljama. Ne mogu shvatiti cinjenicu da jednom takvom zemljom jedna garnitura vlada 14 god.Oni vec odavno nemaju ideja ni snage. Do nekog perioda Putinova ekipa je napravila dosta dobrih stvari, ali vec neko vreme je potrebna nova generacija. Ono sto sada tamo vidim je ucmalost bezidejnost, nepotizam,... Putin se stvarno uzivio u tu neku bajku i poprilicno zapetljao. Covek se maltene razveo zbog drzave. Je li to potez odgovornog coveka? Po meni ne.
Preporuke:
9
37
34 četvrtak, 31 jul 2014 20:36
Nikola Turajlić
Bože spasi Srblje od njih samih i njihovih patriotskih branioca, autora i komentatora na propatriostkim portalima, dok će se njihovi strašni neprijatelji već udaviti u vlastitim fekalijama.
Drugim rečima Srblji se mogu podijeliti na moralne ništarije,koje upravljaju državnim i društvenim poslovima i njihove kompradore, te patriote koji niti šta znaju ili razumiju, a pogotovo ne umiju, što potvrdjuju i komentari na prethodni tekst.
Autor i njemu slični, koji učestvuju u pripremi imperijalne geopolitičke strategije i taktike,su izgubili svaki kontakt sa realnošću, koju projiciraju (pod utjecajem koke) prema očekivanjima svjetske financijske oligarhije (koja upravlja Imperijom i njenim vazalima) i sa istim uskladjenom vlastitom fantazijom i željama.
Dakle oni čak vjeruju da je ono što baljezgaju moguće i ostvariti, a katastrofalni rezultati i posljedice bezumne imperijalne geopolitike vidljivi su u svijetu, kao i u samoj Imperiji.
Preporuke:
21
7
35 četvrtak, 31 jul 2014 20:48
mare.
Normalno da je vam rusofilima sve sa Zapada propaganda. To se valjda kod vas podrazumeva :)
Preporuke:
5
53
36 četvrtak, 31 jul 2014 20:57
Putin živi večno
...imao se rašta i roditi!
Preporuke:
40
4
37 četvrtak, 31 jul 2014 21:08
Nikola Turajlić
Dakle umni patriotski baranioci Srpstva, drže da je svekolika imperijalna politika racionalna iz aspekta ostvarivanja njihovih interesa, a bezumnosti koje valjaju njihovi kreatori da su čista propaganda (čiji elementi su istina i prisutni).
Sa punim gaćama i strahopoštovanjem patrioti prate aktivnosti Imperije u svijetu i u Srbiji, sa kuknjavom, kletvama i zazivanjem srpskog mesije koji će nadnaravnom silom probosti imperijalnu aždahu, umjesto da se postupno organiziraju za nadolazeća vunena vremena.
Koliki je samo bio jauk medju patriotima zbog primanja akreditiva za strašnog ambasadora Mek Fola, koji je na kraju podvijena repa otišao preko okeana.
Bezumnost imperijalnih stratega se vidi iz toga što su prvo otvorili kapije dalekoistočnim Vandalima, Kinezima, a sada su im poslali u narúčje Putina (koji se ranije prostituisao i sa Imperijom) sa mirazom u vidu neograničenih ruskih prirodnih resursa.
U svakom slučaju majčica priroda će se pobrinuti za umne i junačke Srblje, zar ne
Preporuke:
5
38
38 četvrtak, 31 jul 2014 21:33
thinking maize@ Nikola Turajlić
Dobar dan g-dine Turajliću, dugo Vas nije bilo!? Kako ste, jel ste još uvek u Slovačkoj!? Kad navraćate u Srbiju!? Bilo bi lepo da se UPOZNATE bar sa nekim od tih "patrijotskih Srba", jel LIČNI KONTAKT mnogo više govori nego sajber-prepucavanje!? Naravno, možete ovaj PREDLOG shvatiti i kao frik jednog "odlepljenog" "patrijotskog" Srbina, pa ga time i zabacite... No, sve je na Vama!? Svako dobro u ličnom životu!?
Preporuke:
32
8
39 četvrtak, 31 jul 2014 21:36
seljak bezemljaš1
Pisao sam to pa da ponovim opis stanja i raspoloženja u Francuskoj i Engleskoj u vreme Krimskog rata 1854-1856.
U pismu prijatelju Frenku Stonu,veliki engleski pisac Čarls Dikens 13 oktobra 1854.g. piše:

"Šta god se ovde dešava mi verujemo da je najava zauzimanja Sevastopolja.Kad udari crkveno zvono, mi mislimo da je to zvonce radosti i istrčavamoiz kuća sa gorljivim nacionalnim osećaljem-da bi se ponovo pokunjili. Ako negde u logoru počnu pucati mi, mi smo potpuno ubeđeni da to artiljerija slavi slom Rusa i začas nas obuzme entuzijazam.Ja sam stalno pripravan da osvetlim celu kuću....i postajem prava trač baba,smušeni,blebetljivi, zabuljeni,neotesani, imbecilni,požudan,razrogačen,drvenoglavi,uvrnut,rastrgan,sumoran,odsutan, nepospustljivi građanin."
Citat sam preuzeo iz eseja SRBOFOBIJA I ANTISEMITIZAM Milorada Ekmečića.
Tako je pisac knjige o siročetu Oliveru Tvistu opisao stanje svog i nacionalnog ludila.
Preporuke:
40
5
40 četvrtak, 31 jul 2014 21:58
hm
Naravno da je članak iz američkog ugla, ali je vrlo dobar. I ne bih ja tako olako bagatelisao ovu analizu. Kao što su neke kolege već uočile, ima tu ispravnih zapažanja, pogotovo ono da se zapleo u Ukrajini, s tim da je po meni glavni problem to što se nije spremio za majdan i NIJE BRANIO JANUKOVIČA, ILI MU NA VREME NIJE NAŠAO ZAMENU. To će se ispostaviti kao strašna greška. Nadam se najboljem, ali ne miriše na dobro.
Preporuke:
9
22
41 četvrtak, 31 jul 2014 22:04
seljak bezemljaš 2
Šta se promenilo za ovih 160 godina (1854-2014)
Ništa. Sve je stalo u tih četrnaest atributa.Trač babe,smušeni......
Kao i onda i sada Rusiju vide kao prepreku svom svetskom gospodstvu. Strah da neće moći da se šepure.

Na zapadu ništa novo. (nije Bora već Remark)
Na istoku nova priča.Donekle. Tu i tamo.
Kako je nekada bilo najbolje je opisao Andrić u TRAVNIČKOJ HRONICI. Kada slžbenik francuskog konzulata Davna kaže jeromonahu Pahomiju da će Francuzi pokoriti Rusiju:

"Velika i obično grčevito stegnuta usta jeromonahovaotvorila su se tada široko i pokazala u tom sitnom i bolesničkom licu bele i pravilne kurjački snažne zube, sa obe strane tih usta pojavile su se nove i neviđene crte neke obešenjačke,podrugljive radosti; jeromonah je zabacio glavu i nasmejao se neočekivano glasno, podrugljivo i veselo da je i sam Davna ostao iznenađen.....
Slušaj što ti kažem, komšija, izbij ti to iz glave"...
Preporuke:
43
3
42 četvrtak, 31 jul 2014 22:12
sijuks
Putin i rusija ce pobediti. To je vise nego sigurno.
Preporuke:
27
2
43 četvrtak, 31 jul 2014 22:18
seljak bezemljaš3
Od uverenja da nema nacionalnog oslobođenja bez Rusije kod Srba je stvarano uverenje da nema klasnog oslobođenja bez Rusa. Što je stvorilo mnoge zabune.Pre svega logičke.

To je naša "specifičnost". A opšta slika je "socijalistički čovek.Masovan proizvod u svim bivšim socijalističkim državama.
Iskorenjeni smušenjak,nedonošče, koji moli zapadno-evropske građane da ga prime u svoje društvo.
To je nevolja i muka za svakog Putina.
Ali šta da se radi. To mu je istorija ostavila kao materijal.
Preporuke:
16
9
44 četvrtak, 31 jul 2014 22:27
s.p.Lajković
Salonsko laprdanje u kome će Rusi uvek na kraju da budu poraženi i glupi a zapad na čelu sa onim jadnim amerima i njihovim vodjom - pobednici i pametni...e hoće ali malo MORGEN !
Preporuke:
29
1
45 četvrtak, 31 jul 2014 22:32
thinking maize@ seljak bezemljaš 2
Vaši Prilozi istoriji srbofobije, kao rukavca rusofobije (uz detaljne opise primera tih FOBIJA na temu poslednika "učenja" ONOG bradonje) su dragoceni, ali Vam se u poslednjem Prilogu desila NEPRECIZNOST!? Naime, ime francuskog konzula u Andrićevoj "Travničkoj hronici" je Davil, dok je Davna bio prevodioc, tumač konzulata Francuske Imperije pri Portinoj provinciji Bosni, inače nejasnog, pretežno jevrejskog porekla!? Sudbina tog Davne je interesantna jer se isti trsio i to isticao kao glavnu preporuku za posao koji obavlja, da je VEOMA UPUĆEN ne samo U OBIČAJE, već i DOGME sve tri GLAVNE bosanske konfesije, pa je po jednoj od svađa sa grupom muslimana, inače prilično "motivisan" bosanskom "šljivom", naprečac se POTURČIO, posle čega je brzo preminuo, jutro po konverziji, što je konzulu Davilu donelo prilično nevolja u njegovom poslu!? Tako da je taj Davna i njegova sudbina predstavljala ono što je Andrić ČESTO ISTICAO, a to je SUDBINSKA PODELjENOST Bosne i Balkana, kao i ZALUDNOST POSREDNIŠTVA!?
Preporuke:
20
8
46 četvrtak, 31 jul 2014 23:04
banjalukaKrajina
Prvo je bilo da ce Rusija reagovati, pa se nista nije desilo, Rusi ne mogu sami da mogu vec bi odgovorili na sankcije zapada, oni su kulturoloski ovisnici o zapadu kao i mi. Sva ekonomija im se zasniva na prodaji resursa, kako god Kina ce im doci glave na duze staze. A mislim da za nas to nije ni bitno, jer nece Rusi naterati nase devojke da radjaju vise.
Preporuke:
6
19
47 četvrtak, 31 jul 2014 23:25
Podmuklost
Autor je napisao podmukao tekst do te mere da je bljutav. Naime, srednjoskolskim stilom pokusava da navede Putina da bude agresivan. To je ono sto je potrebno hijenama koje se okupljaju oko Rusije. Putin kao i vecina svih nas nije andjeo ali pisac ovog teksta je iz sveta gde se i ne zna sta su andjeli.
Preporuke:
25
1
48 četvrtak, 31 jul 2014 23:57
Troglavski
Fridman, to je ovaj obavjestajac, sto ne zna da sacuva ni svoj email od kradje. I sto svaku geopoliticku analizu pocinje kao :

Svet

Ala je lep
ovaj svet, -
onde potok,
onde cvet;
tamo njiva,
ovde sad;
eno sunca,
evo hlad;
tamo Dunav
zlata pun,
onde trava,
ovde žbun.
Slavuj peva,
ne znam gdi, -
ovde srce,
ovde ti!
Preporuke:
25
1
49 petak, 01 avgust 2014 00:08
Mihajlo Pristina@thinking maize
Gresite u vezi navodjenja likova iz romana Travnicka hronika. Poturcio se dr Kolonja a citirani razgovor su zaista vodili Davna i jeromonah Pahomije.
Preporuke:
17
0
50 petak, 01 avgust 2014 00:17
@thinking maize@ seljak bezemljaš 2
„ali Vam se u poslednjem Prilogu desila NEPRECIZNOST!? Naime, ime francuskog konzula u Andrićevoj "Travničkoj hronici" je Davil, dok je Davna bio prevodioc, tumač konzulata “

Nije se g. Bezemljašu desila nikakva nepreciznost, nego se Vama „desila“ brzopletost (ništa novo). Bez obzira što ime francuskog konzula jeste bilo Davil, sa jeromonahom Pahomijem je u pomenutom citatu razgovarao prevodilac (a ne „prevodioc“) Davna. („Jedino je sa Davnom /Pahomije/ ponekad razgovarao slobodnije“). Travnička hronika, Beograd 1981. Strana 406-407. Kad već jedni drugima ukazujemo na nepreciznosti...
Preporuke:
20
3
51 petak, 01 avgust 2014 00:32
Nikola Turajlić
@ thinking maize
Dobri čovječe sit sam Srbalja (čast nekolicini izuzetaka), kao Bajro matere (izgubio sam sve iluzije o njima), te mi ne pada ni na kraj pameti da bih dolazio u srpsku prljavu i smrdljivu močvaru, pa tako otpada mogućnost našeg susreta.
Dozvolit ću si da te posavjetujem da izbjegavaš (kao i ja) čitanje tekstova i komentara na propatriotskim portalima, jer isto djeluje negativno na mentalno zdravlje.
Istina ponekada se i sam oglasim, ali isključivo zbog sprdnje, sa kojom se ljudska glupost lakše podnosi.
U svakom slučaju budi ti meni drugarski pozdravljen, sa željom da nas koliko toliko posluži zdravlje, jer lopata već bučno lupka za nama.
Preporuke:
4
25
52 petak, 01 avgust 2014 00:41
Marko Gay
Do sada, Putin je u Ukrajini sledio nas kosovski sablon: pobuna, pa humanitarna katastrofa, pa pobunjenici pred slomom... videcemo da li i intervencija, to samo on zna.

Ali razlika je ta sto smo mi odmah razgalamili da je Rusija agresor.

Dok se Rusija u slucaju Kosova, ali i Libije, pretvarala da smo mi tek neutralni arbitri i cak njeni partneri.
Preporuke:
7
11
53 petak, 01 avgust 2014 01:51
Turas
Fridman i ostali konvertiti koji služe zapadnom kapitalu da ispiraju mozak svetskoj javnosti o jedinstvenosti zapadne demokratije , već polako liče na babe gatare na čelu sa starim rusofobom Bžežinskim .To vreme je prošlo, jer se zaboravlja da pored Rusije postoji nova sila ,Kina koja je upoznala i na svojoj koži osetila pravednost zapadnoga sveta . Zapad ima alternative .Ili da akceptira Rusiju i zemlje BRIKSA ili da ratuje .Ali tada gube mlogo više .Moguće sve .
Preporuke:
14
3
54 petak, 01 avgust 2014 03:39
Petrušin
Ja imam rješenje, samo ga Putin neće poslušati:

01.08,2014: predsjednik Putin izdaje proglas da će ruska armija DANAS selektivno gađati tokom večeri vojne aerodrome u Ukrajini i Izraelu i da se moli stanovništvo da se udalje od istih. Porošenku i Netanjahuu će biti javljeno 15 minuta prije bombardovanja, kao što to rade Izraelci Palestincima, koji aerodromi i vojne baze će biti sravnjene sa zemljom. Izrael se upozorava da sve nuklearne bojeve glave drži na jednom mjestu, za njihovo dobro. Porošenku se preporučuje da promijeni dijetu ili zemlju prebivališta.

Turska koja je NATO saveznik je zatečena ovim potezom, jer niti može da osudi Putina sve i da želi, da ne okrene arapski svijet protiv sebe, još manje je u stanju da podrži Zapadne planove i osude, jer je javno osudila Jevreje kao naciste.

Milijardu muslimana slavi Putina.

Sledećeg dana Putin pokreće Južnu armiju i ulazi duboko do Dnjepra i Odese na jugu. Nekoliko dana kasnije pada Kijev, koga prepušta u ruke komunistima i ... :))
Preporuke:
17
5
55 petak, 01 avgust 2014 05:41
Svetislav Kostic
@Ioann Dubinjin! Sto babi milo, to joj se snilo.
Preporuke:
13
4
56 petak, 01 avgust 2014 07:43
Reddy
zar ovde stvarno neko misli da je Amerima stalo da Putina skinu? Smešno! A onda ono bezemljaševo stizanje do "socijalističkog čoveka". Isprazna dobacivanja i promašena poenta.
Preporuke:
7
12
57 petak, 01 avgust 2014 07:58
thinking maize@ raznima
OK, prihvatam RAZUMNE KRITIKE! A ove su radi VEĆE PRECIZNOSTI, a uglavnom nisu Ad hominem. Hvala i svako dobro svima.
Preporuke:
9
5
58 petak, 01 avgust 2014 08:36
brm
ajooooj
vratite nam naše analitičare, sve im je oprošteno
Preporuke:
4
10
59 petak, 01 avgust 2014 09:06
thinking maize@ Nikola Turajlić
G-dine Turajliću, izlazim SAMO na NSPM u kome JOŠ UVEK ZDRAV RAZUM nije PREPLAVLjEN od "rodoljubaca". Ostalo je samo GNEV, koji je još jači zato što isti "rodoljupci" ISPIRAJU MOZGOVE i mojim najbližima!? To što ispiraju mozgove BESLOVESNOJ GOMILI u šta se PRETVORIO NEKAD OTRESITI i PONOSNI SRPSKI NAROD s ove strane Drine, to još mogu da SVARIM, ali kada vam ROĐENA MAJKA PONAVLjA STUPIDNOSTI POKVARENIH, PODMUKLIH, LAŽLjIVIH& POHLEPNIH iz tzv. "srpske političke, intelektualne, medijske i poslovne elite" i što me tako nešto TERA u BESPOTREBNE SVAĐE sa onom koja mi je život dala, eee, TO NE MOGU DA OPROSTIM, a ni zaboravim! Svako dobro u ličnom životu.
Preporuke:
6
9
60 petak, 01 avgust 2014 09:07
Dundić
Ako nije pretenciozno - mislim da većina autora greši u suštini ovog ozbiljnog teksta.
On nije namenjen Rusima i rusofilima, on je namenjen agresivnoj zapadnoj diplomatiji, propagandi i jastrebovima, a poruka je : Ako lomite Putina, dobićete Staljina!
Preporuke:
12
1
61 petak, 01 avgust 2014 09:12
Reddy
Pa koga je to, onda, Alkibijad Nuša, uzimao na nišan ako nismo stigli do "socijalističkog čoveka"?
Preporuke:
6
4
62 petak, 01 avgust 2014 09:37
thinking maize@ Reddy
"Socijalistički čovek" je samo pretposlednja KARIKA u REGRESIVNOJ "evoluciji" SRPSTVA!? Poslednja karika je OVO SADA!? Posle toga sledi DISOLUCIJA (da, baš DISOLUCIJA, tj. RAZLAGANjE nacije, pošto se PROPAST već desila!) ili OBNOVA SRPSKE NACIJE, pri čemu bi Srbi (AKO ŽELE da PREŽIVE!) UŠLI u NOVI, Evroazijski CIKLUS njihove ETNOGENEZE! "Ko ima uši, ČUĆE! Ko ima oči, VIDEĆE!"
Preporuke:
14
9
63 petak, 01 avgust 2014 10:19
Mićunović
Autor je sigurno stručnjak za Rusiju, ali piše kao „stručnjak" za uplašenu zapadnu publku, da bi se dopao. Autor je blag i slabačak. Drhti pred energijom Putina. Putin je sada gazda u Sevastopolju, koji je dobio na tacni upravo od Ukrajinaca. Ukrajinci su to jedva čekali. Nisu mogli da izdržavaju flotu, pa ni vojsku, zato je Jušćenko zvao NATO da vežba na Krimu. Sada ih „austrougarski ukrajinci“ zovu ponovo. NATO se nećka, ustvari nesme direkno da udari, nego najamljuje i plaća - ko se prijavi. NATO ima interes da se biju, možda plaća i „prorusku“ stranu. Njima mir ne odgovara, zato pujdaju jedne na druge, ami pravoslavci – slepi kod očiju. Čak i srba ima sa obe strane. Putin je obezbedio zaštitu Crnog Mora, koje je u celini, računajući i Odesu „prorusko“ odn rusko.
Preporuke:
6
6
64 petak, 01 avgust 2014 10:19
Mićunović
Nastavak
Rejtng Putina u Rusiji i Ukrajini nikad nije bio veći, a i dalje raste. Što se njegovog rejtinga na zapadu tiče – neće ga oni birati, da upravlja Evroatlantidijom, mada bi oni voleli da imaju jednog tako nesalomljivog. Putin je psihički istreniran, što je veoma važno. Čekamo Putina na stadion Zvezde u okviru oktobarskih svečanosti u Beogradu. Možda će pre toga svratiti kod Mutti Merkel na Octoberfest u Minhen, na krušku piva! Rado će ga Mutti primiti, oni su stari znanci
Preporuke:
19
4
65 petak, 01 avgust 2014 11:07
Slavomir Srpski, Ruske basne o blentavom (durak) Ivanu
Povlačenje pred licem Zapada i prihvatanje statusa kvo u Ukrajini će biti teško, pošto mu je problem Kosova pomogao da dođe do vlasti i pošto uzmemo u obzir šta je sve on rekao o Ukrajini tokom svih ovih godina.

Ipak, autor zaboravlja da je Putinu Kosovo bilo korisno da izbaci Jeljcina, ali da je to Kosovo onda zaboravio, te u 2003 ostavio i Srbe u RS i Srbe na Kosovu bez vojne zastite, iako je KFOR i r1244 napravljen uz direktno uicesce Rusije. Ostavljanje Srba na KIM same pod NATO (obzirom da SRJ po r1244 tamo nije mogla osim da povede rat protiv NATO i OUN zajedno) je dovelo do pogroma nad Srbima u prolece 2004 a zatim do stvaranja NATO-Pristina drzave. Putin je vec o0nda pokazao da moze da ostavlja svoje prijateljske narode drugima pod okupaciju, pa i ova desavanja sa Ruaima u Ukrajini su samo nastavljanje takvog ponasanja Putina. Tu ne vidim velike promene, osim kod domacih putinofila koji vise vole Putina od svoje drxave Srbije.
Preporuke:
5
14
66 petak, 01 avgust 2014 11:23
@Nikola
Da lopata se polako čuje... želim vam s obzirom da ste na " voljenom zapadu" da što prije stigne do vas zlatna lopata, demokratska , bogata , civilizovana, pravaška, sa nekrologom Hilari, sretno na putovanju !
Preporuke:
11
1
67 petak, 01 avgust 2014 11:36
Gangula
Obratite paznju na perfidnu navlakusu ovog tzv analiticara (agitatora)u sledecem

"Ali njegov zenit je nastupio tokom sirijskog rata, kada je Obamina administracija pretila vazdušnim udarima nakon što je Damask koristio hemijsko oružje"

Iako se dokazalo da su teroristi koristili ovo oruzje da bih optuzili Damask i time pripremili put NATO intervenciji po starom oprobanom receptu, Ala Racak Markale, Obaranje MH-17 i da je isto proizvedeno na zapadu jer Sirijska vojska nije imala tu vrstu i koje je prebaceno preko Turske i predato u ruke terorista.
Preporuke:
17
1
68 petak, 01 avgust 2014 11:43
Reddy
Ma, skoro da optrčaste tu "regresivnu evoluciju" samo ne pročitah gde se dedoše te "slavne etape" "Tour d'Serbie, une evolution progressive", one, na primer, kada je la Serbie okretala ciklo Dražinim usekom pa većina takmaca zaglavila pri prvom jačem montanjarskom usponu te "Londonski organizacioni odbor" naterala da poništi etapni napor učesnika te tako i odustane od uzaludnosti "progresivne evolucije" a la Chetniks.
Preporuke:
5
14
69 petak, 01 avgust 2014 12:28
Miloš Kikić
@ Gangula: Rečenica koju ste naveli i sledeće rečenice koje niste naveli a koje glase "Rusi su se agresivno usprotivili Obaminom potezu, predlažući umesto vazdušnih udara proces pregovora. Rusi su izašli iz krize odlučni i sposobni, Sjedinjene Države neodlučne i slabe. Ruska moć je bila u usponu i uprkos ekonomiji koja slabi, ovo je ojačalo Putinovu poziciju.", te rečenice predstavljaju Fridmanovu pohvalu Putinove odlučnosti. Jer Putin je naterao SAD na povlačenje mada one smatraju i tvrde da je Sirija upotrebila hemijsko oružje.
Da li je Fridman to napisao iz razloga što želi Putina da navede da i u ovoj krizi bude agresivan, kao što to veruje komentator "Podmuklost", ili zato što zaista tako misli, ne bih bio u stanju da
kažem, ali je činjenica da je Putinova odlučnost tada pojačala njegovu poziciju.
Putin će uostalom i bez naše pomoći valjda umeti da izvuče zaključke iz Fridmanove analize.
Preporuke:
6
1
70 petak, 01 avgust 2014 12:38
@Reddy
Reddy
Izopačenost jezika - izopačenost bića. Šta je tu uzrok a šta posledica, manje je važno. Gosn Redi, takve u Gospođincima zovu Baron Guzić.
Preporuke:
11
4
71 petak, 01 avgust 2014 12:50
Gordana
To se, kao, englez sekira za Putina.
Ceo clanak se moze "prevesti"; Sto je babi milo, to joj se i snilo!
Preporuke:
10
2
72 petak, 01 avgust 2014 13:07
thinking maize@ Reddy
Progresivna (u smislu RASTA& RAZVOJA!) evolucija Srbalja se posle 15.02. 1804. odvijala manje-više PRIRODNO sve do 01.12. 1918. mada je postalo JASNO već sa 06./07. 11. 1917., kada je Srbija IZGUBILA JEDINOG ISKRENOG SAVEZNIKA, da će stvari krenuti NIZBRDO!? Ostalo se peva sa la-la-la, tj. LEVA-LEVA-LEVA, tamo negde od Vukovarskog "kongresa", pa sve do SADA!? Za ONOG koji IMA UŠI& OČI, sve je JASNO, a za one sa CRVENOM ili "žutom" ili BILO KOJOM DRUGOM "drugosrpskom" MRENOM preko očiju, žalim slučaj!
Preporuke:
9
14
73 petak, 01 avgust 2014 13:13
brm
Petrušin

Milijardu muslimana slavi Putina.
Sledećeg dana Putin pokreće Južnu armiju i ulazi duboko do Dnjepra i Odese na jugu. Nekoliko dana kasnije pada Kijev, koga prepušta u ruke komunistima i ... :))"

a muslimani u verskom transu prelaze na pravoslavlje
Preporuke:
2
11
74 petak, 01 avgust 2014 13:24
Gangula
@Miloš Kikić

Fridman nije nista pohvalio Putina u tom pasusu, on je samo zakjlucio nepobitne cinjenice, koje su svima vec bile poznate. Fridman kao iskusni analiticar niti je smeo niti mogao da "pogresi" u jedno tako bitnoj cinjenici, ovo je bilo namenjeno prosecnom gradjaninu sa veoma ogranicenim geopolitckim znanjem. Pitajte danas nekog prosecnog gradjanina na zapadu, dali veruje da li je Sirija ili su teroristi sponzorisani od zapada organizovali ovaj gnusan i neljudski zlocin. I verujem da ce 7 od 10 da vam odgovore da je krivac za to bio Asad.
Preporuke:
7
3
75 petak, 01 avgust 2014 14:42
PETAR
dugo pratim ovaj sajt i stvarno ga volim jer na njemu mnogo stvari mogu doznati od vrhunskih analiticara kao sto je vladimir jevtic covek koji se bavi spoljnom politikom i to jako dobro. ovaj prevod dobro iznet u javnost i amerika se blizi svojoj skrajnutoj krajnosti tj kraju i to definitivno ovo je samo koprcanje.
Preporuke:
7
5
76 petak, 01 avgust 2014 15:20
el srbinjo
"objektivni" analitičar koji nam prodaje mu za bu. sami smo krivi ako ih kupimo.
Preporuke:
4
5
77 petak, 01 avgust 2014 17:29
a jel` "doktor" veruje svojim spinovima ?
Preporuke:
3
3
78 petak, 01 avgust 2014 23:28
drago_ca
@Posmatrač

jer Stratfor je esencija njihove obaveštajne misli


Ovo NjIHOVE mi nije baš najjasnije. Čije to NjIHOVE?
Preporuke:
0
7
79 subota, 02 avgust 2014 00:16
drago_ca
Čini mi se da je većina komentatora promašila temu i usmerila je svoje komentare na pogrešne adrese.
To je do karikiranja napisala gđa. Gordana:
To se, kao, englez sekira za Putina.
Preporuke:
1
6
80 subota, 02 avgust 2014 03:04
Bob
Pošto sam veliki angloamerofil, nikad neću prežaliti što se Staljinov genije nije ovaplotio na zapadu, već u bednoj Rusiji. Tako bi zapad bio još veći i jači, i bez koje desetine miliona ljudi. A da, i znali bi kako se gladuje.
Preporuke:
3
12
81 subota, 02 avgust 2014 07:54
da je mudrosti....
Da je Vladimir Putin mudar državnik davno bi se rešio balkanske prqavoslavne kurtizane kakva je podla i neverna Srbija sastavljena od jezive mešavine Cincara, Arumuna, Vlaha i maloazijskog nanosa.
Preporuke:
3
15
82 subota, 02 avgust 2014 10:08
@da je mudrosti....
"Da je Vladimir Putin mudar državnik davno bi se rešio balkanske prqavoslavne kurtizane kakva je podla i neverna Srbija sastavljena od jezive mešavine Cincara, Arumuna, Vlaha i maloazijskog nanosa."

Gosn Redi, ne kaže se Arumuni nego Aromuni. Tu spada i Vaš omiljeni Alkibijad Nuša, odnosno Branislav Nušić. Minus od mene.
Preporuke:
12
3
83 subota, 02 avgust 2014 10:54
thinking maize@ onako, usput, o koječemu, pretežno o ničemu, sad o... "LEVO-Srbima", ROĐENOJ BRAĆI "drugosrbijanaca"!
Napisa HRVAŠTICOM jedan "LEVO-Srbin": "Da je Vladimir Putin mudar državnik davno bi se rešio balkanske prqavoslavne kurtizane kakva je podla i neverna Srbija sastavljena od jezive mešavine Cincara, Arumuna, Vlaha i maloazijskog nanosa." Hmmm, kaže ljutiti lik (možda DRUG "Reddy"!?): "Cincari", pa CITIRA Alkibijada Nušu, POSRBLjENOG Branislava Nušića!? Kaže besni čovek (možda DRUG "Reddy", a po svemu sudeći prekodrinac!?): "Vlah" i "Aromun", a ZABORAVI MNOGE GORKE RETKE papa Marksa o MOROVLASIMA, tj. MORLACIMA!? I Last But Not Least reče OGORČENI prekodrinac (možda DRUG "Reddy"!?): "maloazijski nanos", a ZABORAVI da su 17-to vekovni JUNACI MUSLIMANSKE EPIKE Gojeni Alile i Budalina Tale ISTORIJSKI bili LIČKI BEGOVI!? Uzgred o moje skromno mišljenje a propos gorecitiranih redova, možda živimo u 21-om veku, ali PONEKIM "LEVO-Srbima" bi VALjALO da ih PROTRESE "DRENOVAČA" Budaline Tala, pošto su VEĆI BOLIDI i od tog MUSLIMANSKOG HEROJA!?
Preporuke:
6
8
84 subota, 02 avgust 2014 17:36
ANALITICAR
Svrha pisanja ovog jeftinog hazarskog propagandnog stiva protiv pravoslavne Rusije i Predsednika Putina je mucenje prljave vode koje su cio-masonerijski hazarski krugovi zamutili od raspada SFRJ , ubistva Gadafija - razaranja Sirije , rovarenja preko cecenske al-kaide protiv Rusije , sajt cecenske al-kaide KAVKAZ CENTER ima domen - slucajno je li tako na Zapadu u Finskoj kao sto je li tako slucajno obaranje Mubaraka i dovodjenje Morsija americkog piona je radio beogradski ustaski americki pokret OTPOR tj. CANVAS . Ko sto su sponzori sirijske al-kaide takozvani PRIJATELJI SIRIJE lobisti Rokefelerove TRILATERALE ili kao sto su svi odreda glavni ucesnici ubijanja Rusa u Ukrajini Hazari * judeizovano tursko-mongoloidno * pleme Viktorija Nuland , zatim ovaj kvazi analiticar hazarin Dzordz Fridman , Porosenko - Valcman , Klicko jevrejin hazarin po majci . Jacenjuk - pola jevrejin hazarin a pola sajentolog . Glavni finansijer nazi hunte Kolomojski drzavljanin Izraela i Ukrajine hazar
Preporuke:
6
3
85 subota, 02 avgust 2014 17:57
ANALITICAR
NASTAVAK 2

Sukob Zapada - antihristove Hazarije protiv pravoslavne Rusije cemo shvatiti kada znamo da je Rusija " treci Rim " i Bozija tvrdjava na zemlji . Kada znamo da Vladimir Iljic Lenjin nije bio Rus Lenjin nego hazarin Uljanov . Kada znamo da je R
Preporuke:
5
4
86 subota, 02 avgust 2014 18:07
ANALITICAR
Nastavak 2
Rat u Ukrajini koji je Sveti rat Pravoslavlja protiv NATO-a tj. antihristove Hazarije necemo moci da ukapiramo dok ne znamo sta kaze Tatjana Gracova glavni savjetnik ruske armije HAZARIJA vs SVETE RUSIJE

Vladimir Iljic Lenjin hazarin - Uljanov - agent Rotsilda najmocnije hazarske porodice , zastitnika " ljevice "
Leon Trotski hazarin - Bronstajn - Nju Jork - agentura Rokefelera u rusenju pravoslavne Rusije . Zato na Zapadu postoje instituti za DeStaljinizaciju Rusije jer je Staljin unutar KP SSSR-a vratio vlast Rusima a ocistio KP od Hazara kadrova Zapada Uljanova i Bronstajna . Zato Zapad voli Lenjina i Trotskog A PREZIRE naseg AGENTA Staljina . Staljin nije dao da SSSR bude u MMF-u da ruski narod ne bi placao reket Hatzariji / masoneriji / bankarskoj mafiji koja drzi NATO . Da li treba da se uipste kaze da je Julija sramna Timosenko u stvari hazarka Kapitelman ili da je Porosenko Valcman ili da je hazarin tajkun Sergej Taruta - finans. cecen. alkaide
Preporuke:
5
4
87 subota, 02 avgust 2014 18:45
Reddy
"ANALITIČAR"

Pa, kada si se deo i dao u veliku analitiku baš nam ispričaj gde nestade onih par desetina miliona sovjetskih Hazara pod Staljinom. A i onaj Solženjicin je svašta o našem tati pravoslavnom pripovedo.
Preporuke:
5
8
88 subota, 02 avgust 2014 19:03
ANALITICAR
@ REDDY

Ne razumijem Vase pitanje

Josif Visarionovic Staljin je patriotska linija kao Puskin , Dostojevski , Putin , Ivasov

Uljanova i bandita Trotskog hazarske sataniste ili na polju kulture oca propasti Rusije i Pravoslavlja Tolstoja a njemu je Dostojevski posvetio lik Ivana Karamazova nevjernika nemojte mijesati sa Rusima / Pravoslavcima

I nemojte u svaku raspravu ubacivati Vase jeftine klasne diskurse , kapitalizam vs socijalizam - i jedan i drugi pravac materijalisticki

Na Zapadu ne stanuje Bog nego satana

Pozdrav
Preporuke:
7
4
89 subota, 02 avgust 2014 21:02
Reddy
Kako je krenula ova protopravoslavna ludorija ona će proglasiti Tomasa Mora, Mablija i Morelija za Rotšildove ideološke poklisare. A svaki dan se druže s Bogom. Viđam ih često u prugastim uniformama.
Preporuke:
3
9
90 subota, 02 avgust 2014 22:40
@Reddy
" Viđam ih često u prugastim uniformama."

Gosn Redi, kako to – „često“? Jel Vi to posećujete nekoga u paviljonu br. 6 ili iz drugih razloga često zalazite tamo?
Preporuke:
7
2
91 nedelja, 03 avgust 2014 00:33
Peter RV
@ANALITICAR
@ REDDY

Onaj koji uzima marksizm kao stit, za napad na Putina, taj ne moze bit nista drugo sem 'hazar' (ima ih nekoliko na ovom sajtu!)
Gubite vrijeme raspravljajuci se sa nekim ciji je cilj, ocigledno, obaranje Putina.
Trupe Gari Vajnstajna Kasparova i 'Pusi Rajota'- u akciji!
Preporuke:
8
2
92 nedelja, 03 avgust 2014 11:35
s.p.Lajković
Da budem iskren nisam ni čitao tekst ali jasno je da Putin nikako ne može,neće a i ne sme da opstane dočim će svaki američki gospodin predsednik da opstane, vlada i bude najpametniji u društvu...Samo se vi ameri nadajte da će tako i biti . Za razliku od vas koji uvek iščačkate novu ovcu da poturite u prvi plan a u stvarnosti vlada decenijama, jedna autokratska porodica Rusi su odmah stvorili dva cara a u redu ih stoji još nekoliko pa da vidimo ko će duže da vlada Planetom. Luzeri !
Preporuke:
3
1
93 utorak, 05 avgust 2014 01:00
Pisma iz Kanade
Ovaj Stratforov analiticar ne bi mogao da analizira svog komsiju, a kamoli nekog drzavnika. Sve je ovo deo Americke suptilne propagande i smrdi. Pre ce Obama da zglajzne jer ga Kongres optuzuje za zloupotrebu "executive powers" nego Putin. A sto se tice privrede, Amerika duguje Kinezima vise od 16 triliona (16000 milijardi), sto he hiljade puta vise od Ruskog duga. Rusija je upravo potpisala visegodisnji ugovor sa Kinom o isporuci gasa, i ugovor o firmiranju razvojne banke sa BRIC zemljama. Onog momenta kad ove zemlje pocnu da trguju u drugoj valuti od dolara, pocetak je kraha Amerike.
Preporuke:
3
0
94 utorak, 05 avgust 2014 11:22
doktor
Da li bi autor teksta mogao da nas obraduje sa sličnom detaljnom analizom pod naslovom 'Može li Obama da opstane?'
Preporuke:
3
0
95 utorak, 05 avgust 2014 13:05
VLADAN
Ovaj clanak je isfrizirana budalastina, napisana tipicno "plitkim americkim stilom" za propagandne svrhe I u cilje diskreditovanja odredjenih licnosti. STRATFOR je dobro poznato da radi I da se finansire iz NSA I CIA I njihovi interesi su nadam se dobro poznati svima. Clanak je u principu samo relativno vesto manipulisanje cinjenicama ali u biti bez prave esencije. Nije mi bas jasno zasto NSPM uopste obijavljuje ovakve gluposti, valjda da zamajava narod.
Preporuke:
3
0
96 četvrtak, 07 avgust 2014 00:54
namcor
Umesto, nepotrebnog komentara ove gomile budalastina koje je covek napisao i ostao ziv (po sistemu: sta je babi milo, to joj se i snilo)dacu, samo, jednu izjavu: Ukoliko bi saznao, da ce sutra da nas zvekne neki asteroid i da je to kraj, ne bih puno tugovao. Sta vise, docekao bih to sa srecnim saznanjem da ce biti unisteno i najvece zlo koje je pogodilo ovu planetu u humanoj istoriji (i praistoriji. Ma sve od stvaranja ameba..) - SAD!
Preporuke:
1
0
97 utorak, 12 avgust 2014 14:09
MilošRS
Osrednje kvalitetan propagandni pamflet , kakve USA ( i vazalne EU zemalje ) štancaju na hiljade.
Ovaj put teško da im puno pomognu .
Smatram da su Rusija i Rusi o njoj se radi , a ne o Putinu , dovoljno jaki da se odupru prokletinjama.
Putin je od Rusa , na sasvim transparentnim i fer izborima, izabran da je predvodi ( a u ovom propagandnom tekstu pominjani Lenjin , Staljin i Hručov nisu) i po anketama kojim vjerujem , uživa veliko povjerenje od istih .
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner